asiakastyöt
asiakastyöt
Jokainen projekti on erilainen, mutta tavoitteeni
on aina sama: tehdä markkinoinnista
innostavaa ja helppoa toteuttaa.
Tässä muutamia esimerkkejä erilaisista kokonaisuuksista ja yhteistyöstä.
tanssikeskus
citydance
- kampanja, joka vahvistaa brändiä
Citydancella on pitkät perinteet oululaisena tanssikouluna, joka on useimmille oppilaille kuin toinen koti. Tätä teemaa haluttiin tuoda myös vahvemmin Citydancen markkinointiin.
Suunnittelin Citydancelle brändin mukaiset kuvaukset, joissa tavoitteena oli taltioida se yhteisöllisyys, mitä Citydance rakentaa eri ikäisten ja tasoisten tanssijoiden kanssa.
Kuvaajana näissä upeissa otoksissa toimi valokuvaaja Harri Tarvainen.
Kuvausten jälkeen oli aika rakentaa syyskauden kampanjasuunnitelma, ilme ja vahva viesti, jota haluttiin välittää.
Brändin kuvien, mission ja halutun viestin avulla syntyi kampanjateema:
“Oma paikka, Oma porukka, Oma hetki”
Loin Canvalla visuaalisen ja brändin mukaisen ilmeen kampanjalle sekä suunnittelin tarvitavat julkaisut ja videot.
Videoiden toteuttajana toimi Citydancen oma videotuottaja, Emma Vähäsöyrinki.
Videot:
Lasten video
Nuorten video
Aikuisten video
Lisäksi Citydancen omalla markkinointitiimillä oli helppo toteuttaa lisäjulkaisuja valmiin ilmeen ja materiaalien pohjalta, jolloin toisto ja yhtenäisyys toteutuivat helposti.
Kuva kampanjailmeestä.
Kenkäkauppa Vita
– Oikeanlainen viestintä tavoitti kohderyhmän
Uudistimme Kenkäkauppa Vitan sähköpostimarkkinointia vaihtamalla palveluntarjoajaa ja rakentamalla uutiskirjeelle täysin uuden ilmeen. Tärkeänä pidin kirjeen uutta visuaalista ilmettä ja rakennetta, jotta viesti olisi sekä selkeä että houkutteleva asiakkaalle.
Kenkäkauppa Vitan iso vahvuus on aito asiakaspalvelu, Jennin ammattitaito fysioterapeuttina ja jalkineasiantuntijana sekä laadukkaat tuotteet.
Monella yrittäjällä – kuten Jennillä – on valtavasti hyvää sanottavaa.
Osaamiseni avulla viemme äänen markkinointiin tavalla, joka osuu juuri oikeaan kohderyhmään.
Uutiskirje sai poikkeuksellisen korkeat avaus- ja klikkausprosentit, ja palaute asiakkailta oli innostunutta.
Yhteistyömme osoitti, että kun yrittäjän oma ääni ja asiakasta hyödyttävä viesti tuodaan esille oikealla tavalla, syntyy markkinointia, joka on yhtä aikaa:
Tuloksellista – asiakkaat aktivoituvat ja toimivat.
Aitoa – viesti perustuu yrityksen omiin arvoihin.
Brändiä vahvistavaa – Kenkäkauppa Vita jäi mieleen yrityksenä, joka oikeasti välittää asiakkaiden hyvinvoinnista.
Kalevan mainos samaisella teemalla.
Oli niin innostava tehdä tämä “KINTTUKIVUT KURIIN” mainos Jennin kanssa, jossa yhdistyi niin yrittäjän missio, kuin asiakkaiden haasteen arjessa. Parempaa viestintää en heti keksi. Ja sen myös sähköpostin tulokset ja asiakkaiden aktivoituminen ostoksille osoittavat.
Yrittäjän oma ääni esille
–editointia ja viestin kirkastamista
Kaikilla ei ole aikaa tai halua järjestää isoja kuvauspäiviä ja usein se ei ole tarpeenkaan.
Riittää aivan mainiosti, kun yrittäjä itse kuvaa materiaalia arjestaan, työskentelystään tai palveluistaan.
Näistä luomme yhdessä uskomattoman
helposti ja nopeasti autenttista ja luottamusta herättävää somesisältöä.
Minulle tarvitsee vain lähettää kuvatut pätkät
(joissa ei tarvitse edes ajatella esiintymistä), käsikirjoitan niihin voiceoverin ja editoin materiaalista valmiin, asiakaslähtöisen videon.
Video sisältää:
Yrittäjän ajatusten sanoittaminen selkeäksi ja innostavaksi viestiksi.
Asiakasymmärrys – viesti suunnitellaan niin, että se puhuttelee juuri oikeaa kohderyhmää.
Valmis markkinointisisältö – video, jota voi heti hyödyntää somessa tai verkkosivuilla.
Näissä videoissa yrittäjän ääni on pääosassa, ja tehtäväni on tehdä siitä mahdollisimman vaikuttava ja helposti vastaanotettava.
Hinta yhdelle videolle
40 € + alv 25,5 %
Jos tarvitset kuvausapua
120 € + alv 25,5 % / n. 2 h kuvaus
Jenni Rautio / Kenkäkauppa Vita
Riku Aalto / Impulssi
Laura Tammisto / Studio Torkkeli
Juhlaboksi
– asiakaslähtöiset brändikuvaukset
Yhdessä Juhlaboksin yrittäjän, Ann-Helen Pirin kanssa suunnittelimme kolmen päivän brändikuvaukset heidän uudelle yritykselle, Juhlaboksi Oy:lle.
Tavoitteena oli luoda laaja ja erotuva kuvapankki heidän tuotteilleen verkkokauppaan, sosiaaliseen mediaan ja erityisesti yrityksen ydinviestin välittämiseen kuvien kautta.
Kuvissa lähdettiin hakemaan lähestyttävällä tavalla tunnetta onnistuneista juhlista, lasten ilosta sekä vanhempien helpotuksesta.
Kuvaajana ammattivalokuvaaja Tuuli Nikki.
Mikä parasta, Juhlaboksin markkinointia on ollut aivan ihana seurata ja palaute siitä, kuinka helpoksi kuvat tekivät yrityksen lanseerauksen. <3
Kurkkaa kaikki kuvat Juhlaboksin verkkokaupasta.
Toteutettuja markkinoinnin osia tai kokonaisuuksia
Juhlaboksi
Laura Tammisto
Studio Torkkeli
Impulssi
Kenkäkauppa Vita
Bounce Oulu
K-supermarket Välivainio
Kauppias Timo Rehu
Suunta Taloushallinto
Kaisa Mäkelä
HEHKUA
Tanssikeskus
Citydance
Jenna Lehtokumpu Art
Liikuntakeskus
FUN Oulu
eKukka
tehdään markkinoinnistasi kevyempää!
Ota yhteyttä ja saat kuulla heti ajatuksiani ja ideoitani,
kuinka voisimme edistää asiakashankintaasi.