Mustavalkovalokuva naisesta, jolla on pitkät tummat hiukset ja pieni hopea korvakoru, hymyilemässä.

asiakastyöt

asiakastyöt

Jokainen projekti on erilainen, mutta tavoitteeni
on aina sama: tehdä markkinoinnista
innostavaa ja helppoa toteuttaa.

Tässä muutamia esimerkkejä erilaisista kokonaisuuksista ja yhteistyöstä.


tanssikeskus

citydance

- kampanja, joka vahvistaa brändiä

Citydancella on pitkät perinteet oululaisena tanssikouluna, joka on useimmille oppilaille kuin toinen koti. Tätä teemaa haluttiin tuoda myös vahvemmin Citydancen markkinointiin.

Suunnittelin Citydancelle brändin mukaiset kuvaukset, joissa tavoitteena oli taltioida se yhteisöllisyys, mitä Citydance rakentaa eri ikäisten ja tasoisten tanssijoiden kanssa.

Kuvaajana näissä upeissa otoksissa toimi valokuvaaja Harri Tarvainen.

Seitsemän nuorta juhlivat ja tanssivat hylätyn rakennuksen betoniseinän edessä.
Kolme pikkutyttöä istuu lattialla ja leikkii ja taputtaa käsiä toistensa kanssa.
Neljä nuorta tyttöä tanssii ja hyppää iloisesti sisätiloissa teollisella taustalla, pukeutuneena värikkäisiin tanssihameisiin ja valkoisiin paita-rintaliiviyhdistelmiin.
Viisi ihmistä nauraa ja keskustelee yhdessä sisätiloissa betoniseiniä vasten.
Viisi lasta seisoo yhdessä betoniseinä seinän edessä. Kahden tytön edessä on kaksi muuta tyttöä, jotka katsovat toisiinsa ja hymyilevät.

Kuvausten jälkeen oli aika rakentaa syyskauden kampanjasuunnitelma, ilme ja vahva viesti, jota haluttiin välittää.

Brändin kuvien, mission ja halutun viestin avulla syntyi kampanjateema:
“Oma paikka, Oma porukka, Oma hetki”

Loin Canvalla visuaalisen ja brändin mukaisen ilmeen kampanjalle sekä suunnittelin tarvitavat julkaisut ja videot.

Videoiden toteuttajana toimi Citydancen oma videotuottaja, Emma Vähäsöyrinki.

Videot:

Lasten video

Nuorten video

Aikuisten video


Lisäksi Citydancen omalla markkinointitiimillä oli helppo toteuttaa lisäjulkaisuja valmiin ilmeen ja materiaalien pohjalta, jolloin toisto ja yhtenäisyys toteutuivat helposti.

Ryhmälapsia tanssitunnilla, joukko lapsia nauramassa ja tanssien. Kokoontuminen sisätiloissa. Teksti: Syyskuu 2025, 7-12 vuotiaiden tanssikurssit, oma hetki, oma porukka, oma paikka. City Dance tanssikeskus.

Kuva kampanjailmeestä.

varaa tapaaminen

Kenkäkauppa Vita 

– Oikeanlainen viestintä tavoitti kohderyhmän

Uudistimme Kenkäkauppa Vitan sähköpostimarkkinointia vaihtamalla palveluntarjoajaa ja rakentamalla uutiskirjeelle täysin uuden ilmeen. Tärkeänä pidin kirjeen uutta visuaalista ilmettä ja rakennetta, jotta viesti olisi sekä selkeä että houkutteleva asiakkaalle.

Kenkäkauppa Vitan iso vahvuus on aito asiakaspalvelu, Jennin ammattitaito fysioterapeuttina ja jalkineasiantuntijana sekä laadukkaat tuotteet.

Monella yrittäjällä – kuten Jennillä – on valtavasti hyvää sanottavaa.

Osaamiseni avulla viemme äänen markkinointiin tavalla, joka osuu juuri oikeaan kohderyhmään.

Infografiikka, jossa vertaillaan sähköpostimarkkinoinnin keskiarvoja kansainvälisissä raporteissa 2023–2024. Sisältää tietoja avausprosentista ja klikkausprosentista, sekä niiden yhteydessä vihjeitä siitä, mikä merkitsee hyvää tulosta.
Kuvassa on tilasto, joka näyttää seuraavat tiedot: Lähetettyjä viestejä 5041, avausprosentti 44,5 %, klikkausprosentti 13,6 % ja painikkeen "View details".

Uutiskirje sai poikkeuksellisen korkeat avaus- ja klikkausprosentit, ja palaute asiakkailta oli innostunutta.

Yhteistyömme osoitti, että kun yrittäjän oma ääni ja asiakasta hyödyttävä viesti tuodaan esille oikealla tavalla, syntyy markkinointia, joka on yhtä aikaa:

  • Tuloksellista – asiakkaat aktivoituvat ja toimivat.

  • Aitoa – viesti perustuu yrityksen omiin arvoihin.

  • Brändiä vahvistavaa – Kenkäkauppa Vita jäi mieleen yrityksenä, joka oikeasti välittää asiakkaiden hyvinvoinnista.

Mainoksessa on nainen, joka pitää kädessään beigeä kävelsavingettä. Taustalla näkyy kolme eri mallista kenkää ja hintalappu, jossa lukee 269 euroa. Vasen laita mainoksessa on tekstiä, jossa mainostetaan kinttukivut Kuriin, Xsensible- ja linkki www.kenkakauppavita.fi. Mainoksen taustaväri on violetti ja oikeassa reunassa kuvassa on nainen hymyillen.

Kalevan mainos samaisella teemalla.

Oli niin innostava tehdä tämä “KINTTUKIVUT KURIIN” mainos Jennin kanssa, jossa yhdistyi niin yrittäjän missio, kuin asiakkaiden haasteen arjessa. Parempaa viestintää en heti keksi. Ja sen myös sähköpostin tulokset ja asiakkaiden aktivoituminen ostoksille osoittavat.

apua markkinointiin

Yrittäjän oma ääni esille

–editointia ja viestin kirkastamista

Kaikilla ei ole aikaa tai halua järjestää isoja kuvauspäiviä ja usein se ei ole tarpeenkaan.

Riittää aivan mainiosti, kun yrittäjä itse kuvaa materiaalia arjestaan, työskentelystään tai palveluistaan.

Näistä luomme yhdessä uskomattoman
helposti ja nopeasti autenttista ja luottamusta herättävää somesisältöä.

Minulle tarvitsee vain lähettää kuvatut pätkät
(joissa ei tarvitse edes ajatella esiintymistä), käsikirjoitan niihin voiceoverin ja editoin materiaalista valmiin, asiakaslähtöisen videon.

Video sisältää:

  • Yrittäjän ajatusten sanoittaminen selkeäksi ja innostavaksi viestiksi.

  • Asiakasymmärrys – viesti suunnitellaan niin, että se puhuttelee juuri oikeaa kohderyhmää.

  • Valmis markkinointisisältö – video, jota voi heti hyödyntää somessa tai verkkosivuilla.

Näissä videoissa yrittäjän ääni on pääosassa, ja tehtäväni on tehdä siitä mahdollisimman vaikuttava ja helposti vastaanotettava.

Hinta yhdelle videolle
40 € + alv 25,5 %

Jos tarvitset kuvausapua
120 € + alv 25,5 % / n. 2 h kuvaus

Jenni Rautio / Kenkäkauppa Vita

Riku Aalto / Impulssi

Laura Tammisto / Studio Torkkeli

Tilaa editointipalvelu

Juhlaboksi

– asiakaslähtöiset brändikuvaukset

Yhdessä Juhlaboksin yrittäjän, Ann-Helen Pirin kanssa suunnittelimme kolmen päivän brändikuvaukset heidän uudelle yritykselle, Juhlaboksi Oy:lle.

Tavoitteena oli luoda laaja ja erotuva kuvapankki heidän tuotteilleen verkkokauppaan, sosiaaliseen mediaan ja erityisesti yrityksen ydinviestin välittämiseen kuvien kautta.

Kuvissa lähdettiin hakemaan lähestyttävällä tavalla tunnetta onnistuneista juhlista, lasten ilosta sekä vanhempien helpotuksesta.

Kuvaajana ammattivalokuvaaja Tuuli Nikki.

Lasten syntymäpäiväjuhlissa kaksi lasta istuu pöydän ääressä, joka on täynnä popcornia, kakkuja ja juomamukeja. Poika nauttii iloisesti, ja tyttö leikkii villisti pehmeän fish-naamion avulla.
Ihmiset juhlivat syntymäpäivää, syövät kakkuja ja juovat juomia, taustalla rosegold- ja vaaleanpunaisia ilmapalloja ja juhlakoristeita.
Lasten juhlapöytä, jossa on kakkuja, ilmapalloja ja ilmapallojen koristeluja, juhlapäivä teemaisena, nuoret lapset juhlivat.
Perhe juhlii lapsen syntymäpäivää autokoristeisessa teemaravintolassa, jossa on ilmapalloja, syntymäpäiväkakku ja teemaravintolan koristeita, kuten autoaiheisia pöytäesineitä ja banneri.
Lapsi hymyilee ja katsoo ilmapalloa, jossa on eläinpiirros ja which on pöydässä ainakin juhlimisessa.

Mikä parasta, Juhlaboksin markkinointia on ollut aivan ihana seurata ja palaute siitä, kuinka helpoksi kuvat tekivät yrityksen lanseerauksen. <3

Kurkkaa kaikki kuvat Juhlaboksin verkkokaupasta.

varaa brändikuvaus

Toteutettuja markkinoinnin osia tai kokonaisuuksia

Juhlaboksi

Laura Tammisto
Studio Torkkeli

Impulssi

Kenkäkauppa Vita

Bounce Oulu

K-supermarket Välivainio
Kauppias Timo Rehu

Suunta Taloushallinto

Kaisa Mäkelä
HEHKUA

Tanssikeskus

Citydance

Jenna Lehtokumpu Art

Liikuntakeskus

FUN Oulu

eKukka

tehdään markkinoinnistasi kevyempää!

Ota yhteyttä ja saat kuulla heti ajatuksiani ja ideoitani,
kuinka voisimme edistää asiakashankintaasi.